Zestawienie zderzaków i progów

Poniżej znajdziecie zestawienie różnych zderzaków przednich i tylnych oraz progów. Dlaczego wszystko na jednej stronie, a nie z podziałem przód/tył/boki? W ten sposób łatwiej będzie pokazać pełne pakiety ("body-kit'y") do Accorda.

Typ: OEM przedlift (90-91), sedan/coupe
Rynki: EU, US
Podstawowy pakiet dla przedliftów w Europie i USA. Przetłoczenia na zderzaku płaskie i szerokie. W zderzaku przednim pojedynczy, szeroki "wlot", z płaskimi migaczami. Po zamontowaniu halogenów przylegają one ściśle do kierunkowskazów. Nakładki na progi standardowe, z czarnego plastiku. Na zdjęciu zderzak przedni z OEM dokładką (lip), zderzak tylny z obrysówkami USDM. W wersji USA blenda na tablicę rejestracyjną jest węższa niż w EU.
Foto: Radas85 (HAKP)



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Typ: OEM polift (92-93), sedan/coupe
Rynki: EU, US
Podstawowy pakiet dla polifta. Nieco bardziej zaokrąglony względem przedlifta, przetłoczenia zderzaka węższe i bardziej zaokrąglone. W zderzaku przednim dwa węższe wloty, dolny z zaokrąglonymi końcami. Kierunkowskazy również zaoblone do wewnątrz wlotu. Po montażu halogenów jest odstęp między halogenem a migaczem. Nakładki na progi takie same jak w przedlifcie, z czarnego plastiku.
Foto: własne



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Typ: OEM przedlift (91) aerodeck
Rynki: US
Charakterystyczny pakiet przedliftowego aerodecka z rynku US. Zderzak tylny taki sam jak w wersjach europejskich - z szerokim przetłoczeniem i wyżłobieniem na klapę. Progi też standardowe. Różnica leży jednak w zupełnie innym, unikalnym dla tej wersji zderzaku przednim. Kształtem przypomina polifta, ale jest bardziej wydłużony do przodu. Przetłoczenia szerokie, typowe dla wszystkich aerodecków. Ma jeden wlot powietrza, jednak podzielony trzema poprzeczkami. Boki wlotu są zaokrąglone, tak jak w dolnym wlocie polifta. W przeciwieństwie do standardowego polifta, migacze nie "wchodzą" do wlotu, są wyraźnie oddzielone i inne niż w pozostałych wersjach - płaskie i z przeźroczystym kloszem, jak w innych przedliftach, ale zdecydowanie szersze.
Foto: internet


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Typ: OEM polift (92-93), aerodeck
Rynki: EU, US
Poliftowy pakiet aerodecka. Choć zderzak przedni ma wygląd typowy dla polifta, to przetłoczenia są szerokie, jak w przedliftach. Zderzak tylny właściwie niezmieniony względem przedlifta - szerokie przetłoczenie i żłobienie na klapę. Listwy progowe też standardowe. Na zdjęciu zderzak przedni z dokładką od Hondy Legend.
Foto: Radas85 (HAKP)



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Typ: OEM przedlift (90-91) sedan/coupe
Rynki: Niemcy
Oryginalny bodykit do przedlifta, oferowany wyłącznie na rynku niemieckim. Zupełnie inny kształt zderzaka przedniego, dłuższe listwy progowe w kolorze nadwozia oraz obniżony zderzak tylny. Bardzo rzadko spotykany pakiet.
Foto: internet



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Typ: OEM przedlift (9091), sedan
Rynki: JDM
Przedliftowy pakiet dla sedana z rynku japońskiego. Kształt wszystkich elementów identyczny jak w sedanie EU, ale na przetłoczeniach wszystkich elementów (zderzaki, listwy boczne, listwy progowe) znajduje się wąski, chromowany pasek.
Foto: Rafa (HAKP)